Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna
Najczęszcze przyczyny debugów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geli
Pogromca stworów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7

PostWysłany: Wto 5:36, 21 Mar 2006    Temat postu: Najczęszcze przyczyny debugów

Każdy ryczy że są debugi więc trzeba wkońcu się za to wziość :] wypisze pare przyczyn czemu występują debugi bo sprawdzaałem to nie raaz Smile na swoim open tibia server i działało więc Smile

1.Połończone respy
2.Na respie powinien być jeden rodzaj potworów
3.na respie powinło być max 3 potworki bo jak jest więcej jest super lag(czytaj dól)
4.Jeżeli ktoś ma lagi i prubuje przejść po schodzach przejść przez dzwi czy nawet się ruszyć spodka go debug (taki lag że się gra na sec zatrzyma)
5.Często za szybkie przechodzenie przez teleport tworzy bląd servera
6.Czasem debug nas dorwie jak dostajemy za duże combo od potworków za dużo wyświetleń dla servera i zonk.
7.Debug z fire elemental powstaje najprawdopodobniej jak zabije go demon widaćna mapie nawet kawałek pozostałośći po jego ue które są pod firedevilem (sprawdzałem jak biłem sam i jak demon bił jego)
8.tam gdzie jest za dużo potworków jest natychmiastowy błąnd servera bo za dużo poleceń:]
9.DEBUGI są często jak nakłada się na siebie powieszchnia czyli dość czesty błąnd położenia dwuch podług w jednym miejscu:) (u mnie było w przypadku golden armor quest gdzie jest wonskie wejśćie i nie da się przejść)
10.Czasem są kiedy gracz koło ciebie spamuje i będzie miał np zwarcie albo wylecą mu korki w tedy wszyczy koło niego będą mieli max debug :]
11.Czasem też nakładają się na siebie potworki a to błąnd ... i może wystąpić debug...
12. ZAWSZE ALE TO ZAWSZE wystąpi debug jak gracz naciska dla zabawy na dzwiach ciągle albo niechcocy poprostu za szybko to zrobi np naciśnie 2 razy na dzwi na lagu i już debug bo zrobi w tą i w tą wejście albo po prostu
naciśnie dwa razy za szybko i debug gwarantowany
13.ZAAAAAWSZe jest debug na demon helmet quest ponieważ 5 osób przejdzie równocześnie przez teleport ... i prosze debug załatwiony, przechodzić minimalnie w przekroju 5-10 sec

Zalecenia:
-Unikać spamujących graczy.
-nie chodzić na lagach tylko stać i trenić w miejscu.
-obserwować ilość potworków na respawnie.
-unikać super combosów (takich jak na great shield) (czy ots quest)
-Ponieważ server ma słabe łończe nie wybierać się na więkrze wyprway w tedy kiedy występują lagi
-nie naciskać na dzwi więcej niż 2 razy
-obserwować jakość potworków
-Jeżeli już będzie mnustwo potworków to nie biec jak szalonym w nie tylko spokojnie co jeden sqm iść.
-unikać masowych huntów,bo all zginą jeżeli tylko przejdzie więcej niż jedna osoba przez teleport w przeciągu 5 sec all będą mieli debug (DEMON HELMET QUEST)!!! pamietać 5-10 sec następna osoba bo jak za dużo na raz przejdzie to lipa ....
2. Dla adminów
1.Sprawdzać respy gdzie najczęściej jest debug (zmiejszać ilość albo rozmieścić je lepiej
2.Sprawdzać miejsca w któych jest najcześciej debug czyli podłoge czy nie jest podwujna
3.Odrazu kikować jeżeli ktoś spamuje przed depo ....
4.unikać dzwi jak jest dużo potworków za nimi przykład (jest 10 demonów za dzwiami kolo wchodzi natychmiastowy lag i debug i narazie dead 100%)


Mam nadzieje że pomogłem niektóre rzeczy tyczą się do graczy a nie które tyczą się do adminów servera mam nadzieje że temat zostanie przeniosiony na górę Very HappyVery Happy
WSZYSTKO JEST SPRAWDZONE NA MOIM OTSIE WIEC nie spamować że skąd wiesz..... Smile Smile Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinus
Stały bywalec



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 5:56, 21 Mar 2006    Temat postu:

No to fajnie ze cos takiego zpisales... CHcialo Ci sie tyle pisac..Very Happy A ja mam uwage co do tego ze na demon helm quescie jest d bug jak 5 osobek wejdzie... Jakos ja i kilku kumpli chyba 4 nas bylo naraz weslzismy w tp i nie bylo d buga... Tak samo w dzwiach naciskam sobie 10000 razy i nei mam d buga..... Moje d bugi polegajaa na tym ze albo jakis de**l mnie bloknie z magic walla jak demon bije i wtdy mam ZAWSZE d buga albo jak sobie ide po prostej drodze i nagle d bug z niewiaodmych przyczyn a na okolo niczego nie ma nawet respa zadnego nic....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 7:12, 21 Mar 2006    Temat postu:

k***a. Debugi były, są i zawsze będą. Nic nie poradzimy na to. To siedzi w sourcach otsa. Najlepiej unikać takich miejsc gdzie wychodzą debugi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Wto 8:48, 21 Mar 2006    Temat postu:

box ma racje a ja nie jestem w stanie tego naprawic bo nie wiem jak to dziala i co konkretnie jest prczyczyna debugow... wiem tylko tyle ze mapa jest 100% poprawnie zrobiona bo na 7.5 nigdy nie bylo debugow, poprotu nie istnialo cos takiego jak debugi... a teraz wlasnie najgorsdze jest to ze debug potrafi sie pojawic bez kompletnie zadnej przyczyny! probowalem juz nawet w miejscach debugow zmieniac cale obszary w okolo i nic! nawet pietra i zawsze to samo... czasem troche mniejsze ale to w niektorych przypadkach i nigdy nie zdazylo mi sie zebym znalazl blad na mapie w miejscu czestych debugow, zreszta nawet jak dostajecie debuga to pisze gdzie jest blad, w jakim module np module: map wtedy to niby blad mapy i czasem taki debug sie pojawia u nas ale poprotstu ja juz od nowa robilem cale okolice tego debuga i dalej to samo bylo... i nie mam juz pojecia co moze byc zle, ktos mi kiedys podsunal pomysl ze to plik items.otb z otsa bo on zawiera wszystkie informacje o itemach, sam sie nameczylem i przerobilem nowego otsa (tego co bedzie po update) zeby korzystal z nowego pliku, niestety debugi nadal wystepuja... mozliwe ze bedzie ich mniej ale wcale tez nie jest wykluczone ze bedzie wiecej... ogolnie to juz nie mam pomyslow co na to poradzic...
Powrót do góry
Geli
Pogromca stworów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7

PostWysłany: Wto 9:54, 21 Mar 2006    Temat postu:

Chociasz miałem dobre chęcie Smile a co do debuga na demon helmet to idz se na niego około godzny 16:00 najlepiej w sobotę Smile i z drzwiami to samo :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 12:47, 21 Mar 2006    Temat postu:

Jest topic żeby zamieszczać swoje debugi Razz Może ktoś sie weźmie za to przeczyta i powie jakich jest najwięcej. Tam pisze "module" i "position". Według tego sie kierować Wink

Debug to zmora każdego OTSa. Wiecie jeszcze kiedy występują? Jak kedys Ormin miał Trutie to sie wygłupialem na 7.6 i wpisiwałem /i dupa 1 Very Happy Wtedy był debug. Na 7.5 miałem debugi jak wpisywałem [color=red]/i 1 1[color] albo inne podloża typu woda, lawa. To też powinno być uwzględnione. Wszyscy na około GMa dostaną wtedy debuga a kto później sie tam zbliży... też go dostanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sex
Nabijacz postów



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/7
Skąd: Above the clouds

PostWysłany: Sob 19:14, 15 Kwi 2006    Temat postu:

W sobote to od dziesiatej musialbym probowac sie lognac zeby na 16 wbic na server Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Omen
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 21:26, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Sex ty pierdolo ... nabijasz sobie milion postow odswiezajac stare tematy albo piszac 14 postow jednym piszac same bzdety. Nie lubie takich...



psst.. Chce Ci przypomniec, ze ty tez czasami tak robisz ... wiec nie wypominaj innym bledow ktore sam popelniasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin