Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna
Bug na demonach

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomcio
Odwiedzający



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 21:15, 30 Sty 2006    Temat postu: Bug na demonach

Expie sobie na demonkach, zabilem demona a tu nagle chce isc po nastepnego i nieda sie. Okazalo sie pozniej ze to fire elemental mi stoi na drodze niedalo sie go zabic wiec czekam i tak z 10 minut!SadNeutral prosze GM-ów zeby zajeli sie ta sprawą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Pon 21:17, 30 Sty 2006    Temat postu:

nic na to nie poradze, blad serwera, ja go nie pisalem, wiec nie moja wina, nastepnym razem sproboj sie relognac, tylko ze teraz czesto mozna trafic na mega kolejke Hrm
Powrót do góry
Tomcio
Odwiedzający



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 21:30, 30 Sty 2006    Temat postu:

wiem ze sa mega kolejki i sie bardzo denerwoje jak musze w niej czekac Hrm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matts Crusader
Odwiedzający



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 7:36, 31 Sty 2006    Temat postu:

U mnie taka sama była sytuacja ze stoi na ekranie fire elmenton a ja go zabilem i nie mogłem wogule przejsc przez 5 minut , to przez jakiegoś buga ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Wto 8:19, 31 Sty 2006    Temat postu:

nic nie jestem w stanie z tym zrobic bo to wina serwera a nie skryptow!
Powrót do góry
Tygrys
Gość






PostWysłany: Śro 1:34, 01 Lut 2006    Temat postu:

Summony sie popsuly... Tak samo jak player/GM tworzyl summona to zaczynal atakowac byle kogo Neutral I czasami nawet jesli go zabiles to i tak on tam byl ... lol
Z np demonem jest tak samo...
ee, lipa Hrm
Powrót do góry
Mortiis
Gość






PostWysłany: Śro 8:20, 01 Lut 2006    Temat postu:

czyli jak demon robi summona to tez jest lipa tak samo jak byla gdy player tworzyl summona? fajnie by bylo przetestowac devlanda bo to przerobka yurka wiec moze nie bedzie tych bledow Smile
Powrót do góry
Matts Crusader
Odwiedzający



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 8:15, 02 Lut 2006    Temat postu:

Moze to pomoze .......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Czw 9:12, 02 Lut 2006    Temat postu:

sprawdzalem z tygrysem inny serwer (przerobka yurotsa) debugi z mapa na nim tez sa, w momencie przechodzenia przez schody, no i bramki lev na nim nie chca tak odrazu dzialac ale moze cos by sie udalo z tym zrobic. a serwer jest wsumie ciekawy bo ma bed system, follow, follow attack i inne ciakawe bajery, np wrzucanie itemow po schodach do gory, wysylanie parceli, wchodzenie po parcelach na wyzsze pietra, wyrzucanie itemow do wody Smile
tylko pytanie czy warto sie w to bawic, czy sie nie okarze ze na tym serwerze bedzie jeszcze wiecej bledow, a co jezeli wyjdzie nowsza wersja yurka a my juz sie przezwyczaimy do przerobki? sam nie wiem co robic bo podoba mi sie ta przerobka, jest kilka nowych ciekawych komend dla gma co by ulatwialo pare spraw, niestety najwazniejsze nie zniknie czyli debugi szczegolnie w momencie przechodzenia przez schody, w ogole nie mam pojecia czym sa one powodowane wiec jak narazie nic nie moge na to poradzic...
Powrót do góry
Satura
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 13:01, 02 Lut 2006    Temat postu:

Wg mnie przydały by się takie bajery jak parcele i wyrzucanie itemków do wody.Fajna sprawa Very HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ray
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 14:21, 06 Lut 2006    Temat postu:

Nom Satura masz racje fajnie by bylo! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ryhus
Pogromca stworów



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Miejsce Piastowe k.Krosna

PostWysłany: Pon 14:52, 06 Lut 2006    Temat postu:

Nom spoko ale mapa ta co jest teraz jest wypaśna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hardkorowy Papa
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z prubówki

PostWysłany: Pon 15:31, 06 Lut 2006    Temat postu:

Albo nie wiem czy mozna tak zrobic ale na tym servie zrobic tak zeby mozna bylo wyrzucac itemy do wody to moze mniejsze lagi beda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 15:36, 06 Lut 2006    Temat postu:

Najlepiej ściągnąć źródło Yurka (ja chyba mam ale nie wiem czy nie przypadkiem DevLanda) i poszperać co lepsi Very Happy Albo te debugi na schodach to wina mapy Hrm sam nie wiem hehehs. Kolejki sa nie do zniesienia Wink byłem najwiecej 47... a po 15 minutach 35 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Pon 15:42, 06 Lut 2006    Temat postu:

jezeli chodzi o wode i jakies bajery to mozliwe ze zmienimy serwer na devlanda, tylko ze z tego co ja widze to prawie wszystkie serwery sa operte na jakims jednym (chyba cvs) wiec te debugi nadal wystepuja na innych serwerach tez Hrm juz probolwalem chyba z 6 roznych serwerow i debugi dalej byly Hrm czyli ze niby wina mapy czy czegos ale nie sadze to jest niemozliwe ze na kazdych schodach czasem sa debugi na 7.5 nie bylo zadnych to co dlaczego nagle na 7.6 pelno debugow? definitywnie wina serwera!
w zrodlach ja moge pogrzebac ale problem jest z kompilacja tego gowna bo nikt nie dal gotowego projektu do kompilacji tylko trzeba samemu to robic i jest troche problem bo mi sie to nie udalo jak kiedys probowalem...
Powrót do góry
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 15:56, 06 Lut 2006    Temat postu:

@up
To może jednak 7.5? Tylko że na 7.5 różdzek nie ma itp. itd Hrm DevLanda mialem... jest fajny dosyć. Pokazuje ile itemkow w depo jest jak sie stanie na zapadni Very Happy Jest komenda dodwania jakiej sie chce liczby expa graczom... wiecej nie testowalem bo sie czesto komp wieszał. Debugów nie było chociaż gmem przelecialem po calej mapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Pon 16:03, 06 Lut 2006    Temat postu:

tak dodawanie expa to ciekawa sprawa
ale jezeli devland to system pacc i oczywiscie wtedy ktos z paccem mialby pierwszenstwo do wszystkiego, czyli kupowanie domkow, logowanie bez kolejki, moze i oddawanie expa w razie debuga bo prawdopodobnie debugow jednak tak latwo sie nie pozbedziemy... bo pisalem juz dwa razy na forum gdzie podobno sie znaja ale ni chooja to jakies nooby sa, tylko potrafia powiedziec jak sie zalogowac na otsa Very Happy
Powrót do góry
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 16:12, 06 Lut 2006    Temat postu:

Zdaje mi sie że był system pacc. Mam devlanda na kompie, jeszcze acce mam. Może coś wypali z tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Pon 16:15, 06 Lut 2006    Temat postu:

tak system pacc jest nawet na yurku, wprawdzie troche niedopracowany ale jest...
Powrót do góry
Dewyth
Nabijacz postów



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z piekła

PostWysłany: Śro 22:13, 08 Lut 2006    Temat postu:

Fajnie by było z tymi bajerami. Przydałby się nieco follow system i pacc. Jak będzie możliwość to se na pewno fundne. Smile Zależy czy za kase w tibii czy rl i ile. Byłby to chyba jeden z nielicznych otsów, które by to miały Razz A co do tematu: Jak chcesz sie pozbyc tego summona to wystarczy jak nikt nie będzie miał go na ekranie. Wtedy znika. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elfman
Łowca postów



Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7

PostWysłany: Nie 12:31, 26 Lut 2006    Temat postu:

Dobry pomysl satura.A do fire elemtali tez tak mam ze fire elemental blokuje przejscie wtedy musisz sie od niego oddalic tak zebys go nie widzial na ekranie wtedy znika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin