Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna
Nowy czar dla palka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Warrior
Łowca postów



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7
Skąd: Ja Się Tu Wziąłem

PostWysłany: Sob 15:40, 24 Mar 2007    Temat postu: Nowy czar dla palka

Dzisiaj na pytanie jednego z graczy na Game-chat o nowy czar obszarowy dla palka Mortiis powiedzial ze jak go wymysli to moze doda wiec chcialbym troche pomodz GM-owi

Cytat:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}


attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
damageEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

SpellObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

SpellObject.minDmg = 500
SpellObject.maxDmg = 600

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, SpellObject:ordered())


Cytat:
<spell name="Energy Power Berserk" words="exevo max erex" maglv="34" mana="650" enabled="1"><vocation id="3" /></spell>


Nie jestem jakims profesjonalista i przyjme wszystkie poprawki i zarazem krytyke
Commen plz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
evenatar
Nowy



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 15:54, 24 Mar 2007    Temat postu:

Mi sie ten czar odoba, ale nie dla palka. Ludzie! Paladyn strzela z kuszy. Nie specjalizuje sie magią. To samo knight. Więc dlaczego knight ma czar o zasięgu UE?? Ten czar dla palka jest dobry do zrównoważenia profesjii.


Podkreślam że to jest moje zdanie i ktoś może myśleć inaczej, więc proszę bez komentów typu "Idź się lecz" czy cos takiego. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boojownik
Odwiedzający



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Marki

PostWysłany: Sob 16:22, 24 Mar 2007    Temat postu:

Dla mnie może być, sam mam palla i wiem, że trudno sie nim gra bo np. taki pall musi sie ustawić, żeby walnąć z exevo mas vis a knight ma exori max więc jakby tak zrobili to by były wyrównane profesje troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Masiak
Łowca postów



Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 16:46, 24 Mar 2007    Temat postu:

Cytat:

SpellObject.minDmg = 500
SpellObject.maxDmg = 600

To są min. i max. obrażenia?
Nie no, jak od 34 (?) mlv no to chyba troche za słabe, więc albo musisz poprawić obr., albo zmniejszyć mlv.
No chyba, że źle zrozumiałem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fifi209
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 16:54, 24 Mar 2007    Temat postu:

Ja robiłem własnego OTS znam się troszkę na skryptach mój pomysł

Kod:

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

SpellObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 2.5) * 1.4
SpellObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 2.5) * 1.8

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, SpellObject:ordered())


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poower Bolter
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Przemysl

PostWysłany: Sob 17:50, 24 Mar 2007    Temat postu:

To jest baardzo dobry pomysl tylko zeby hity byly
Wieksze od exori erex ! Jestem za !!
POPIERAM TEN POMYSL
I prosze gm'a o wypowiedz najlepiej mortiis'a xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fifi209
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 17:55, 24 Mar 2007    Temat postu:

@Up

Jakbyś nie widział zwiększyłem siłę hitów które będą zależne od lvl i mlvl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorzki
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: ja mam to wiedziec?

PostWysłany: Sob 9:15, 31 Mar 2007    Temat postu:

@topic
swietne boskie grejt
jestem za
wgm 100/10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paul Sasi
Pogromca stworów



Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Stavanger

PostWysłany: Sob 10:08, 31 Mar 2007    Temat postu:

Przydal by sie palladinowi jakis nowy czar...Szczegolnie o jakims troche wiekszym polu razenia niz exori erex...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajojek
Łowca postów



Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/7
Skąd: Przemyśl---> Armia (parafia Mortiisa :D)

PostWysłany: Sob 12:28, 31 Mar 2007    Temat postu:

ja wlasnie slyszlame ze ma byc jakis obszerny czar dla pallka to moze wejdzie w zycie?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackass
Łowca postów



Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7

PostWysłany: Sob 12:56, 31 Mar 2007    Temat postu:

Weźcie się zabardzo nie napalajcie na ten czar bo już kiedyś też tak sie pojarałem i wprowadzili exori erex xD

@topic
ten czar mi się podoba, o ile się nie myle to jest to czar który kiedyś ktoś wkleił screen jak wygląda. Smile jestem za

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amedain
Moderator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 13:11, 31 Mar 2007    Temat postu:

Tak gadacie, "a knight ma obszarowy...", ale nie ma możliwośći leczenia się za pomocą spella [exura vita/sio], co utrudnia oczywiście grę, bo stać w miejscu z uhem pod sobą to nie ciekawa robota, a nie mówię już o pvp... Palladyni dostając obszarowy spell zapewne stali by się najlepszą profesją, takie moje zdanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dravo
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 19:37, 31 Mar 2007    Temat postu:

@up popieram cie w 100%

a tak wlasnymi slowami:
Nie jestem "za" jestem "przeciw" Czar obszarowy dla pallka bedzie uciekal jeszcze sypal z obszarowki to NIKT nie bedzie miec szans. Co do knighta knight nie moze se uciekac zbytnio bo wali swordem/axem/clubem

Jeszcze raz NIE DODAWAJCIE tego czaru

Dravo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vikusiaa
Odwiedzający



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7

PostWysłany: Sob 19:38, 31 Mar 2007    Temat postu:

MI ten czar sie podoba Smile Mowie tak bo jestem palladynem... I wiem jak ciezko zabic jest druga osobe... Biegam jak glupia i niemoge trafic...;p
Ale moze zeby bylo ciezej ten czar powinien wymagac z 1000 many tak jak UE.. (albo i wiecej)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Kameleon
Nabijacz postów



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: BDG

PostWysłany: Sob 23:42, 31 Mar 2007    Temat postu:

Omg -.- Pall i tak jest silny ... jeszcze czar obszarowy?! jeszcze czego... to moze najtowi wtedy damy vite a sorcowi 20 hp co lv? co ? nie to jest zalosne... na rl'u pall wogole nie ma czaru a knight ma exori... wiec i tak macie dobrze ... jesli wam sie nie podoba pall to po co nim zaczynaliscie grac ... macie duzo hp i do tego jeszcze vite...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Warrior
Łowca postów



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7
Skąd: Ja Się Tu Wziąłem

PostWysłany: Nie 4:40, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Dark Kameleon napisał:
Omg -.- Pall i tak jest silny

OMG pall silny, bueheh przesada ja mam 328lvl i prawie 35mlvl i max hita mam 2100 z exevo mas vis ale nie moge bic z tego kazdy wie z jakich powodow a z exori erex raz walne 700 a raz 1500, a o pvp juz nie mowie bop niemomzliwym jest zabicie kogos.

Dark Kameleon napisał:
nie to jest zalosne... na rl'u pall wogole nie ma czaru a knight ma exori... wiec i tak macie dobrze

Jak chcesz do holery robic rl tibie z armii to prosze zabierz druidowi czary ofensywne a knightowi exori max a exori niech zabiera tyle many co na rl tibii wtedy bedziecie plakac dniami i nocami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrino
Nabijacz postów



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie 7:33, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Jak chcecie znów coś dodawać Pallkowi to dadajcie all prof...
Pall będzie se uciekal i napieprzał z Crystal Arrow a knight musi go gonic... jak będziemy bili z exori max to sie loozem exura vitniecie, albo uhniecie...

@Masiak
A ja wale z MLS co ma atk 50+, a wale za 700+ ... także tym charem hity by sie wahały w granicach... Hmmm... 6000+ ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Kameleon
Nabijacz postów



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: BDG

PostWysłany: Nie 14:15, 01 Kwi 2007    Temat postu:

@black
no tak ale wiesz ty co manasa walisz z czaru... wiec na moje jest dobre =] 2 sprawa kto wam kazal grac pallami ... mogliscie grac knightami albo kim innym jesli wedlug was sa lepsi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fifi209
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:28, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Jeżeli już czar dla Palka ma być to niech będzie sprawiedliwie, profesje "MAGICZNE" powinny też coś dostać.

A tutaj mój pomysł:

http://www.armiatoprostefansite.fora.pl/viewtopic.php?t=18539


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorzki
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: ja mam to wiedziec?

PostWysłany: Czw 7:29, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Adrino napisał:
także tym charem hity by sie wahały w granicach... Hmmm... 6000+ ?


ty jestes 6000+ wes juz nie pier*** nie chce mi sie tego sluchac
knight se biegnie uhy i exori max za pallkiem za 1 k a pallek exura vita i knightowi hity 500 z PB
a crystal arrow jest warty 2 k cc wiec duzo ludzi sobie na niego pozwoli (napewno)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin